تفلون مایع Cim – خرید و ارسال به سراسر ایران

تفلون مایع در شیوه سنتی جهت آب بندی اتصالات ، شیر آلات ، مهره ماسوره ها و …. از سه ماده : نوار تفلون ، کنف و خمیر استفاده می شود ، این شیوه برای اتصالات که به صورت انشعابی نصب می شوند و گاها فضای کافی و مناسبی جهت باز و بسته کردن وجود ندارد و همچنین هنگام آب بندی کامل اتصالات در سایزهای بالا مستلزم زمان ، هزینه ، صرف انرژی و زحمت بسیار می گردد .

برای حل مشکلات مذکور شرکت جیاکوموچیمبریو محصول جدیدی را به مصرف کنندگان و متولیان صنعت معرفی نموده است به نام تفلون مایع Cim که دارای مزایای بسیاری می باشد ، از قبیل : آب بندی کامل ، نصب آسان ، چسبندگی زیاد ، حجم کم همراه با پوشش دهی زیاد و همچنین قابل استفاده در شرایط خلاء ( بی هوازی ). همانطور که اشاره شد ، یکی دیگر از مشخصات بارز این محصول حجم کم و پوشش دهی زیاد است ، این مزیت موجب شده است که استفاده از این محصول کاملا مقرون به صرفه باشد .

دارای استاندارد بهداشتی NSF

تفلون مایع KAS را با خیال راحت تر استفاده کنید

  • بهترین آب بند
  • قابلیت باز شدن مجدد
  • تحمل دما از 50- تا 150+ درجه
  • تحمل فشار تا 700 بار
  • جایگزین 60 عدد نوار تفلون

جهت خرید تفلون مایع با ما ۰۹۱۲۲۱۸۰۰۲۸ تماس بگیرید.

تفلون مایع

یک عدد تفلون مایع مساوی است با 100 عدد نوار تفلون !

نوار تفلون
نوار تفلون

مزایا و موارد مصرف تفلون مایع :

تفلون مایع قابل استفاده برای اتصالات و سیالات و گازها می باشد و دارای کاربردهای زیر است :

لوله کشی گاز ، آب ( آشامیدنی ) ، هوا ، هیدروکربن ها ، نفت و بسیاری محصولات شیمیایی دیگر ، گاز با فشار بالا و گاز مایع حداکثر تا 28 بار ، گاز اکسیژن تا 10 بار در دما 60 درجه سانتیگراد ، آب بندی رزوه ها برای گاز نفتی مایع ، گازوئیل و سیالات صنعتی

نحوه نصب :

با توجه به اینکه این ماده مایع است ، به راحتی فضای خالی بین رزوه ها را پر کرده و عمل آب بندی به بهترین نحو انجام می شود ، لازم به ذکر است مقدار بسیار کمی از تفلون مایع برای آب بندی کافیست . با یک بار استفاده از تفلون مایع cim متوجه خواهید شد که کار با این محصول تا چه اندازه ساده ، روان و آسان خواهد بود .

کافیست تنها داخل رزوه اول اتصال را به تفلون مایع آغشته کرده و آن را ببندیم . در صورتی که فضای کافی برای آغشته کردن دور تا دور رزوه اول وجود نداشته باشد ، می توان هر مقدار از محیط دو رزوه اول را که در دسترس قرار دارد به تفلون مایع آغشته کرده و سپس اتصال را ببندیم .

استحکام و چسبندگی بالا :

مدت زمان مورد نیاز جهت عملکرد اولیه ، 1 تا 2 ساعت و جهت آب بندی کامل ، 3 تا 6 ساعت می باشد . پس از گذشت مدت زمان مورد نیاز ، اتصال کاملا سفت شده و برای باز کردن حتما به آچار نیاز خواهد بود .

روانی حرکت و نصب آسان :

با بسته شدن اتصال ، تفلون به دلیل مایع بودن ، همراه با چرخش اتصال ، فضای بین رزوه ها را پرکرده و به اصطلاح به خورد رزوه ها می رود . در مکانهای تنگ و غیر قابل دسترس که نصب عادی مشکل می باشد ، نصب با تفلون مایع بسیار آسانتر انجام پذیر است ، زیرا این محصول حتی در سایزهای بالا مقاومتی را در برابر چرخیدن اتصال ایجاد نمی نماید .

بنابراین با تسافده از تفلون مایع به راحتی و در هرمکانی که فضای کافی برای دست انسان وجود داشته باشد ، می توان اتصالات را با دست بست ، حتی سایزهای بزرگ

قرارگیری اتصال در هر زاویه ای که می خواهید :

با توجه به اینکه با بسته شدن اتصال ، فضای خالی بین رزوه ها با تفلون مایع پر می شود ، اگر زاویه قرارگیری اتصال مناسب نباشد ، به راحتی و بدون ترس از ایجاد نشتی ، تا 10 دقیقه فرضت برای ایجاد زاویه مطلوب بدون اینکه نیاز به بازکردن اتصال باشد وجود دارد .

موارد ایمنی هنگام استفاده :

این ماده محرک چشم است و ممکن است در صورت تماس با سیستم تنفسی و پوست ایجاد حساسیت نماید . در صورت تماس مستقیم با چشم ، سریعا چشم را با آب فراوان شستشو دهید  . همچنین پس از تماس تفلون مایه با پوست ، محل تماس را با مقدار فراوانی از آب و صابون بشویید .