با توجه به عکس لوله پلی اتیلن می توان برخی ویژگی های ظاهری لوله های پلی اتیلن را مشخص نمود. لوله هایی پلی اتیلن در سایزهای مختلف تولید می شوند و هر کدام کارایی خاصی را دارند. عمده ترین کاربرد لوله های پلی اتیلن در صنعت آب و فاضلاب و کشاورزی می باشد.

با اینکه هر کدام مناسب فشار خاصی هستند توصیه می شوند با دقت به عکس لوله ها، مناسب ترین سایز را انتخاب کنید.

برای نصب لوله های پلی اتیلن و همچنین اتصالات آنها می توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما استفاده کنید. جهت استعلام دقیق هزینه های نصب و  همچنین خرید لوله های پلی اتیلن و اتصالات آنها می توانید با ما تماس بگیرید. قبل از تهیه لوله های پلی اتیلن نیاز به تهیه نقشه مناسب زمین می باشد.

عکس لوله پلی اتیلن

عکس لوله پلی اتیلن می تواند در انتخاب لوله پلی اتیلن نیز کمک کند. لوله های پلی اتیلن دارای سایزهای مختلف هستند. تمامی لوله های پلی اتیلن در صنعت آب و فاضلاب و کشاورزی کاربرد دارند، اما هر کدام با توجه به نوع فشار آب و نوع کارایی سایزهای مختلف دارند.

مقاله پیشنهادی مفید و کاربردی: لوله پلی اتیلن در خرم آباد

برای اینکه بتوان سایز مناسب را مشخص نمود می توان از عکس های لوله پلی اتیلن استفاده نمود. عکس ها معمولا نشان دهنده ویژگی های ظاهری این لوله ها می باشد. ویژگی های ظاهری آنها شامل سایز لوله، متراژ، قدرت آنها، حجم لوله ها می باشد.

استفاده از عکس لوله پلی اتیلن

استفاده از عکس لوله پلی اتیلن به شما کمک می کند ویژگی های ظاهری لوله را مشخص نمایید. از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. 1- سایز: لوله های پلی اتیلن در سایزهایی چون 3/8 اینچ، 1/2 اینچ، 11/2 اینچ، 21/2 اینچ، 9 اینچ، 12 اینچ و غیره وجود دارند که می توانید با توجه به عکس آنها را انتخاب کنید.
  2. 2- نحوه حمل و نقل: با توجه به عکس لوله ها می توانید میزان حجم لوله ها را مشخص کنید و وسیله مناسب حمل و نقل آنها را انتخاب کنید.
  3. 3- مقاومت: با توجه به نوع ضخامت آنها می توانید نحوه مقاومت آنها را مشخص کنید.
  4. 4- میزان فضای لازم: میزان فضای لازم برای استفاده از این لوله ها مختلف است. برای استفاده از این لوله ها می توانید فضای مورد نیاز را مشخص کنید.

انواع لوله پلی اتیلن

انواع لوله پلی اتیلن می توانند با توجه به نوع کارایی انتخاب شوند. معمولا برای کارهای کشاورزی و آبرسانی به بذرها می توان از لوله های پلی اتیلن با سایز 11/2 مانند عکس لوله پلی اتیلن زیر استفاده نمود. لوله های پلی اتیلن سایز 21 اینچ که تقریبا بزرگ هستند برای انتقال آب در فشار 5 تا 25 بار استفاده می شوند.

لوله های پلی اتیلن سایزهای 1 اینچ نیز مناسب برای فشارهای 6 تا 32 هستند و در کلاف های 100 تا 150 متری تولید می شوند. این لوله ها برای انتقال آب ها و سیالات در صنایع مختلف کاربردهای فراوان دارند. لوله های سایز 11 اینچ هم در متراژهای 280 متری وجود دارد که بنا به درخواست مشتری ساخته می شوند.

این لوله ها تحمل فشار 5 تا 25 بار را دارا هستند و کاربردهایی بسیار خاصی دارند.

قیمت لوله های پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به نوع و سایز آنها مختلف می باشد. عکس لوله پلی اتیلن به شما در انتخاب لوله مورد نیاز کمک می کند.

با استفاده از عکس لوله پلی اتیلن می توان انتخاب خوبی داشت. چنانچه در انتخاب نوع لوله پلی اتیلن نیاز به مشاوره داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. جهت استعلام قیمت دقیق نوع لوله مورد نظر می توانید از عکس لوله پلی اتیلن نیز استفاده کنید و قیمت بروز را استعلام بگیرید.

معمولا قیمت های لوله پلی اتیلن مناسب هستند و با توجه به متراژ و نوع لوله مشخص می شوند. لوله های پلی اتیلن نیاز به لوازم جانبی نظیر اتصالات نیز دارند. برای تهیه اتصالات لوله های پلی اتیلن نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی مفید و کاربردی: تاریخچه لوله پلی اتیلن

اتصالات لوله پلی اتیلن

اتصالات لوله پلی اتیلن از جمله مهمترین لوازم جانبی لوله پلی اتیلن می باشد. این اتصالات برای مواردی که زاویه ایجاد می شود یا شکست ایجاد می شود یا انشعاباتی به لوله متصل می شود، کاربرد دارد. در کنار خرید لوله های پلی اتیلن می توانید اتصالات را نیز تهیه کنید.

برای مشخص نمودن اتصالات لوله می توانید یک نقشه برای زمین مورد نظر تهیه کنید و طبق آن اتصالات را مشخص نمایید. در این زمینه می توانید از خدمات ما استفاده نمایید و در صورت تمایل می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وب سایت با ما تماس بگیرید.

عکس انواع اتصالات لوله پلی اتیلن

اتصالات لوله های پلی اتیلن شامل موارد زیادی هستند. از جمله می توان به اتصالات دنده ای، اتصالات پیچی پلی اتیلن، اتصالات جوشی پلی اتیلن، اتصالات جوشی فاضلاب، اتصالات آبیاری قطره ای، اتصالات جوشی فشار قوی، اتصالات الکتروفیوژن است.

اتصالات معمولا با توجه به نوع لوله و نوع کاربرد مشخص می شود. اتصال فلنجدار مشخص می شوند. برای انتخاب نوع اتصالات می توانید نوع لوله و کارایی را مشخص نمایید. برای آشنایی با انواع اتصالات می توانید به عکس لوله های پلی اتیلن توجه نمایید.

برای استعلام قیمت لوله های پلی اتیلن می توانید با ما و کارشناسان فروش ما در این زمینه تماس بگیرید. نوع اتصالات بستگی به نوع لوله و کارایی آن برای کار شما دارند.

برای خرید لوله های پلی اتیلن و همچنین انواع اتصالات آن می توانید با ما در تماس باشید و همچنین برای نصب و اتصال آنها از کارشناسان ما استفاده کنید و راهنمایی های لازم را بگیرید. برای نصب لوله ها در محل مورد نظر می توانید با ما تماس بگیرید.