لوله پلی اتیلن 4 اینچ هر متر از قیمت حدود 16 هزار تومان الی 4 میلیون تومان می باشد.

برای دریافت مشاوره , پیش فاکتور، لیست قیمت با شماره : تلفن ثابت : ۰۲۱۶۶۶۱۱۹۲۰ تلفن همراه : ۰۹۱۰۷۷۶۶۰۰۲ تماس بگیرید.

سایز لوله ها 4 بار
20 ****
25 ****
32 ****
40 ****
50 هر یک متر ۱۶,۵۰۰ تومان
63 هر یک متر ۲۵۵,۰۰۰ تومان
75 هر یک متر ۳۵۰,۰۰۰ تومان
90 هر یک متر ۵۰۰,۰۰۰ تومان
110 هر یک متر ۷۴۵,۰۰۰ تومان
125 هر یک متر ۹۵۵,۰۰۰ تومان
160 هر یک متر ۱,۰۴۰,۰۰۰ تومان
200 هر یک متر ۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان
250 هر یک متر ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
315 هر یک متر ۴,۰۶۰,۰۰۰ تومان
لوله پلی اتیلن

امروزه استفاده از لوله پلی اتیلن 4 اینچ بسیار افزایش یافته است به طوری که شما می توانید کاربرد این لوله را در بسیاری از صنایع مورد مشاهده قرار دهید. شما نیز می توانید برای خرید و استفاده از لوله های پلی اتیلن 4 اینچ می توانید این فرصت بسیار بی نظیر را از دست ندهید و هم اکنون اقدام به خرید مورد نظر خود داشته باشید.

 

موارد مصرفی و استفاده از لوله پلی اتیلن 4 اینچ

آیا شما نیز به دنبال به روز ترین قیمت خرید لوله پلی اتیلن 4 اینچ هستید؟ آیا می خواهید که با دوام ترین و باکیفیت ترین لوله های پلی اتیلن 4 اینچ را تهیه و خریداری کنید؟ از شما دوستان همیشه همراه خود دعوت می کنیم که این مطالب را تا پایان و آخر همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار بی نظیری را به دست آورید.

استفاده از لوله های پلی اتیلن در چند دهه ی اخیر بسیار افزایش یافته است به طوری که همین امر سبب شده است تا بسیاری از شرکت ها تنوع بسیار بالایی از این لوله ها را تولید و طراحی کنند. یکی از بهترین انواع این لوله ها را لوله پلی اتیلن 4 اینچ تشکیل داده است که این لوله ها با داشتن ویژگی های بسیار بی نظیر خود، توانسته است کاربرد بسیار بی نظیری را داشته باشد. از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای استفاده از لوله های پلی اتیلن 4 اینچ نیز می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای استفاده در سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی
  • مناسب برای استفاده در شبکه های انتقال آب و فاضلاب
  • مناسب برای استفاده مواد شیمیایی در بسیاری از صنایع و کارخانه ها

شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین و مناسب ترین کلاف های لوله های پلی اتیلن 4 اینچ  را انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص مهمترین و اصلی ترین ویژگی های لوله های پلی اتیلن 4 اینچ توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

ویژگی ها و مزیت های استفاده از لوله پلی اتیلن 4 اینچ

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید لوله پلی اتیلن 4 اینچ هستند، در وهله ی اول به دنبال ویژگی ها و مزیت های استفاده از این محصولات هستند. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های استفاده از لوله های پلی اتیلن 4 اینچ می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • داشتن مقاومت بسیار بالا و بی نظیر در برابر فشار و کشش
  • داشتن وزن بسیار سبک و حجم بسیار کم
  • نصب و اتصال بسیار سریع و آسان

قیمت لوله های پلی اتیلن 4 اینچ

یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا بسیاری از افراد استفاده و خرید لوله پلی اتیلن 4 اینچ را در اولویت های خود قرار دهند، قیمت بسیار مناسب و ارزان این لوله ها می باشد. شما نیز می توانید برای آگاهی از قیمت نهایی و تمام شده لوله های پلی اتیلن 4 اینچ می توانید از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کرده و با توجه به بودجه در اختیار خود، مناسب ترین کلاف آن را تهیه و خریداری کنید

خرید لوله های پلی اتیلن 4 اینچ

افرادی که به دنبال خرید لوله پلی اتیلن 4 اینچ هستند، می توانند این فرصت بسیار بی نظیر را از دست ندهید و از وب سایت ما اقدامات لازم را برای خرید داشته باشید. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید، به راحتی با همکاران ما در تماس باشید و از این طریق راهنمایی های لازم را به دست آورید. همچنین لازم است که در هنگام خرید لوله های پلی اتیلن 4 اینچ، آدرس محل تحویل تان را با نهایت دقت وارد کنید تا از این طریق همکاران ما بتوانند در کم ترین زمان ممکن سفارشتان را تحویل دهند.