شرکت لوله و اتصالات آبراه ، فروش اتصالات و لوله پنج لایه تلفیقی : 02166623391

نسب های قدیمی لوله های پنج لایه تلفیقی با جوش های اولتراسونیک Overlap ,  به دلیل قرار گرفتن لایه آلومینیوم در وسط لوله و ضخامت کم لایه پلیمر داخلی در خم های با زوایای تند و کاربردهایی مثل گرمایش کفی که احتیاج به خم های زیاد و در زوایا مختلف دارند دائما در خطر دو پهنی و تاشدگی می باشند و در اثر دو پهنی ، سطح مقطع لوله از بین رفته و در نتیجه قسمتی از سیستم لوله کشی دچار نقص می گردد .

در نسل جدید این لوله ها لایه پلیمر داخلی بسیار ضخیم تر بوده و نوع جوش از نوع لب به لب به صورت جوش TIG و یا لیزر می باشد . در نتیجه هیچ نوع بر امدگی ناشی از جوش ورق آلومینیوم بر روی سطح خارجی لوله دیده نمی شود . همچنین ضخامت آلومینیوم در این سیستم لوه کشی بسیار ضخیم تر از سیستم های نسل گذشته می باشد و همین ضخامت بیشتر باعث افزایش تحمل فشار هیدرولیکی لوله می گردد .

لوله و اتصالات پنج لایه تلفیقی
لوله و اتصالات پنج لایه تلفیقی

از مزایای منحصر به فرد لوله های گنج لایه تلفیقی این شرکت ، قابلیت اتصال آنها با اتصالات PPSU و برنجی سیستم لوله کشی PE-Xa می باشد که این مطلب باعث انعطاف پذیر شدن انتخاب مصرف کننده در انتخاب هر یک از سیستم های لوله کشی این شرکت و یا ترکیبی از آنها می باشد .

لوله پنج لایه تلفیقی ما همراه با لایه Anti UV عرضه می گردد ، که در صورت استفاده در کاربردهای روکار و فضای باز و در صورت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید هیچ گونه اشکالی در بلند مدت در لوله های فوق ایجاد نخواهد شد .

– PE-Xa یکی از با کیفیت ترین پلیمر های مورد استفاده جهت لوله های آب گرم می باشد .

– این سیستم لوله کشی برای شرایط دمایی 95 درجه سانتیگراد و فشار 10 اتمسفر طراحی گردیده است .

– از خصوصیات منحصر بفرد PE-Xa قابلیت حافظه حرارتی Thermal memory می باشد .